19 aug 2014

Samenwerking dankzij de werkateliers loont: 20 nieuwe ondernemers in de Leidse binnenstad!

0 Reacties

Centrummanagement Leiden en Retail Management Center hebben totaal vijf werkateliers georganiseerd met het thema ‘Werk aan de Winkel’. Deze werkateliers hebben als doel gezamenlijk de unieke identiteit van het ‘hartje Leiden’ vast te stellen en deze identiteit vertalen in acties die gaan helpen om de Leidse binnenstad te versterken.

Hieruit zijn 18 concrete acties uit voortgekomen, waaronder de realisatie van een pop-up-store.
De realisatie van de pop-up-store locatie van Kleedvermaak is versneld door de spin-off van dit werkatelier. Meike Hurts van Kleedvermaak vertelt: “het concept van onze pop-up-store bleek perfect te passen bij de uitvoering van een van de acties van het werkatelier. We hebben geluk gehad, want daardoor konden we samen met Erwin Roodhart en David Lansen (Centrummanagement Leiden), Ronald van der Steen (Breestraat manager) en de eigenaar van onze locatie Johan Oudendal ons concept realiseren”. Johan Oudendal vult daarbij aan “het idee van Kleedvermaak is goed, de werkateliers zijn goed en we moeten samenwerken omdat er meer ondernemers moeten starten, dat vind ik erg belangrijk”.

[begin]